Ένα από τα σημεία που δυσκολεύει κάθε γυναίκα που επιθυμεί ένα καλλίγραμμο και σφιχτό σώμα, είναι η κοιλιά. Είναι το σημείο που αποθηκεύει συνήθως περισσότερο λίπος και ειδικά μετά από μια γέννα χαλαρώνει. Για να ξαναγίνει σφριγηλό χρειάζεται σίγουρα πολλή αερόβια άσκηση και σωστή διατροφή. Υπάρχουν όμως και μερικά tips που θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις πιο γρήγορα.

  1. Συχνά γεύματα

Ιδανικά θα πρέπει να τρως κάτι κάθε 3-4 ώρες για να κρατάς το σάκχαρό σου ισορροπημένο και τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα χαμηλά. Τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης οδηγούν τον οργανισμό στην αποθήκευση λίπους -κυρίως στην κοιλιά.

  1. Αγγούρια

Τα αγγούρια αξίζουν την προσοχή σου στο θέμα της διατροφής. Είναι διουρητικά, γεγονός που μειώνει το πρήξιμο στην κοιλιά, δεν έχουν καθόλου θερμίδες, είναι πολύ νόστιμα και βοηθούν στη σωστή πέψη ώστε να αποφύγεις το φούσκωμα. Κόψε τα σε λεπτές λωρίδες και φάε κατά βούληση.

  1. Νερό με λεμόνι

Αν προσθέσεις μερικές σταγόνες ή φέτες λεμόνι στο νερό σου, τα πράγματα θα γίνουν πιο ενδιαφέροντα. Αρχικά, το νερό αποκτά γεύση, το λεμόνι τονώνει το μεταβολισμό, δρα ως φυσικό διουρητικό και γεμίζει τον οργανισμό με αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.

  1. Μπάνιο με άλατα

Σε περιπτώσεις που το φούσκωμα της κοιλιάς οφείλεται σε κατακράτηση υγρών, μια πολύ άμεση λύση είναι να κάνεις ένα ζεστό μπάνιο με άλατα. Το σώμα σου θα αποβάλλει πολύ πιο γρήγορα το επιπλέον νερό και θα ξεπρηστείς.

  1. Διαλειμματική γυμναστική

Προσπάθησε να γυμνάζεσαι πέντε φορές την εβδομάδα για 30 λεπτά με μέτριας έντασης αερόβια άσκηση. Δοκίμασε να περπατάς και να τρέχεις εναλλάξ για 1′ το καθένα. Τσίμπησε κάτι (κατά προτίμηση πρωτεϊνούχο) μέσα σε 30 λεπτά από την προπόνησή σου.