H H&M σπάει τα κατεστημένα και παρουσιάζει στο Παρίσι, κατά την διάρκεια της εβδομάδας μόδας, την συλλογή Spring Summer ’17, “See now – buy now”. Η συλλογή που αντλεί έμπνευση από τη δύναμη της αγάπης, τη χάρη, τη δύναμη και το πάθος του μπαλέτου, έγινε άμεσα διαθέσιμη προς πώληση αμέσως μετά την πασαρέλα.
Για το show στο Παρίσι, στήθηκε επίσης ένα διαδραστικό pop-up κατάστημα, ενώ πελάτες απ’ όλο τον κόσμο μπορούσαν συγχρόνως να αγοράσουν τη συλλογή online στο hm.com. Η συλλογή θα διατίθεται επίσης σε περίπου 180 επιλεγμένα καταστήματα από σήμερα.
Σε έναν ζεστό, ελκυστικό χώρο που μετέφερε μηνύματα αγάπης και ενότητας, μεταμορφώθηκε η τεράστια τσιμεντένια έκταση του επιβλητικού Tennis Club de Paris, όπου και πραγματοποιήθηκε το catwalk. Στην πασαρέλα, έκαναν την εμφάνισή τους διάσημα μοντέλα όπως οι Gigi και Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett και Luis Borges, αποτυπώθηκε η χρυσή τομή ανάμεσα στην κομψή γραμμή και τα αθλητικά ρούχα: μάλλινα κομμάτια με καθαρές γραμμές συνδυάζονταν με λεπτά πλεκτά, ογκώδη μεταξωτά και ημιδιάφανο νάιλον, ενώ βολάν και πινελιές έντονου ροζ πρόβαλαν πάνω σε μονόχρωμα άνορακ και ανανεωμένα πέδιλα πεζοπορίας.
Μετά το τέλος της επίδειξης μόδας, οι πάνω από 800 παρευρισκόμενοι καλεσμένοι – μαζί με ένα παγκόσμιο κοινό που έβλεπε το show ζωντανά μέσα από το studio.hm.com και μέσω VR στο κανάλι YouTube της H&M – απόλαυσαν ένα εκρηκτικό performance από το δημοφιλή τραγουδιστή/τραγουδοποιό The Weeknd, που τραγούδησε επιτυχίες όπως τα Starboy, Can’t Feel My Face και I Feel It Coming.








Leave a reply