Μετά την συνεργασία του Creative Director του οίκου Gucci, Alessandro Michele, με Balenciaga και North Face σειρά έχει ένα ακόμα μεγάλο brand. Η νέα συλλογή Φθινόπωρο ’22 είναι γεμάτη από λεπτομέρειες με τρεις γραμμές. Σωστά μαντέψατε, πρόκειται για μια από τις δημοφιλέστερες αθλητικές μάρκες, την Adidas.
Η νέα συλλογή αποτελεί ένα πάντρεμα του αθλητικού με το Prêt-à-Porter. Στην πασαρέλα είδαμε να παρελαύνουν κουστούμια με ρίγες και μια πολύ ενδιαφέρουσα παραλλαγή του λογότυπου του brand με τα τρία φύλλα και το λεκτικό Gucci.
Κουστούμια, μπότες με ρίγες και φουλάρια με το υβριδικό λογότυπο από την μία, baseball caps και αθλητικά γάντια από την άλλη, αποτελούν ένα ενδιαφέρον, αν μη τη άλλο, mix and match που χαρακτηρίζει τόσο πολύ την σημερινή εποχή.
Τέτοιου είδους συνδυασμοί, αθλητικού, καθημερινού και επίσημου, είναι ακριβώς η νοοτροπία των σημερινών νέων. Το Streetstyle, όπως είναι γνωστό, εμπνέει τον Alessandro Michele, που σκέφτεται έξω από το κουτί και πλησιάζει την νέα γενιά, με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkNoPrivacy policy